Wykonawca pozycjonowania SEO i SEM

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może w ostatnim czasie przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich wypadkach warto przeprowadzić rozbudowany audyt strony internetowej, na podstawie którego będzie można wyciągnąć właściwe wnioski. Czasami skutkiem braku efektów linkowania jest dobieranie nieodpowiednich stron www. Tutaj należy dobierać wyłącznie witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest także Spam Score, który także powinien być możliwie jak najniższy. O ile nie zadbamy o te wskaźniki, to całkiem możliwe, że pozyskany link z danej strony tak realnie bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Po prostu wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie przydatny dla naszej strony internetowej. Dlatego też pozyskiwanie linkó w umieszczonych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. W szczególności wtedy, gdy strona jest świeża a domena ma mały staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W przeciwnym przypadku roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków umieszczonych na zewnątrz. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod kątem branży i umieszczanych treści. Istotna jest też różnorodność linków, ażeby wszystko wyglądało w jak najbardziej fachowy sposób. Bez wątpienia pełną moc linków umiejscowionych na zewnątrz otrzymamy też dopiero wtedy, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu online. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów produktów, meta description, czy również o kompresji obrazków. Ważnym czynnikiem mogą być również artykuły na blogu oraz linkowanie wewnątrz strony internetowej, ponieważ roboty Google również biorą te aspekty pod uwagę.
Polecana strona: kampanie google ads